Lurrrrrh喵.

我是一只小小小小猫,想要远行啊远行,却懒死在窝里。
Sitting At Home - Katie Goes to Tokyo

Jasper半喆:

katie goes to tokyo是一位来自瑞典的女创作歌手

慵懒的声线听起来很舒心,很适合一个人的时候静静的听

在第一次听到她的down at the coffeeshop时就被她的声音吸引了


“我的朋友说你有些奇怪
不管他们知道什么
我只能说从你眼中那惊鸿一瞥
我知道你是真心的“

 

10 p.m., I’m sitting at home, watching TV in my room
漫漫长夜,我坐在家里看电视

It is late, a soft summer rain catch my window
夏天轻柔的雨滴敲打我窗

Daylight is gone
日光已逝

And I think about you, I think about you
我在想你,我在想你

My friends say there’s something strange about you
我的朋友说你有些奇怪

What if they knew, 
不管他们知道什么

I could tell just by one look in your eyes
我只能说从你眼中那惊鸿一瞥

Your heart is true
我知道你是真心的

That’s why I stand up for you, that’s why I stand up for you
所以我支持你,所以我相信你

And I think about you, think about you
而且我想你,我想你

You and me, are not from the same part of town
你和我从不同方向来

But I don’t care about that
但我不介意

In this world where people don’t get along
这世界本无人能长久

You’re a friend
你是我的朋友

And I care about you, I care about you
所以我关心你,我关心你

And I think about you, think about you
而且我想你,我想你

(翻译来自网易云音乐:PLA171034)

评论

热度(8)